Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2007 20:12 - ЖИТИЕ НА БЛОГА
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5045 Коментари: 23 Гласове:
4



Какво става в този блог? Ами накратко – пълна гадост напоследък. Появих се тук сравнително наскоро – в началото на февруари, съвсем неподготвена, като се изключи, че малко преди това се подвизавах известно време анонимно, защото ме мързеше да се регистрирам и изхождайки от презумпцията, че регистрираните са си пак нещо анонимни, което на практика си е вярно. 

После реших, че няма смисъл да си хабя хубавите коментари анонимно и се регистрирах. Чудо голямо. Не боли. Дойдох, за да се позабавлявам, защото си имах разни служебни проблеми, а същевременно и  доста свободно служебно време. И вместо да сърфирам волно по интернет, реших че ще ми е по-забавно да коментирам, демек да си говоря виртуално с разни хора, които освен това ми се видяха интересни, поне някои.

 

Регистрирах се, но идея си нямах какво се случва тук- какви са тези гласове, класации и т.н. После гледам – някой си гласувал – и за какво пита се в задачата, защото аз освен коментарите наляво-надясно и встъпителния пост друго не бях показала. След няколко дена открих статистиката – Аау, изненада! и почнах да ги навързвам нещата. Хората около мен нямам идея дали се занимават с блогове, имаме си съвсем други теми за разговор, така че тук сама се оправям от самото начало. 

Интересното е, че никой блогър не ме посрещна с “Добре дошла”, веднага получих коментар, но дори и там това липсваше. Най-голямо внимание ми оказаха анонимните колеги и аз тогава много ги харесах. Бяха много мили. Не знам колко са били, как да разбереш. И аз с удоволствие си разговарях с тях, за справка първите ми постове. После непредпазливо споменах нещо за кръвната си група и още докато го писах предусетих неприятности. Хвана се някой за това и стигна до някакви СПИН обсъждания, коментарът ме подразни, защото се беше хванал за една фраза, а не по същество, отговорих му подобаващо и отговорът който получих не беше нагъл или циничен, но определено не ми беше по вкуса. Оттогава спрях анонимните коментари в моя блог. Ами за какво да се разправям с хора, които не им стиска да се покажат на светло.

 

Всичко това го обяснявам, защото забелязах особено напоследък шайка от върлуващи, изключително озлобени хора, някои анонимни, други не, които претендират да са наказателна група или някаква друга щуротия. Най-гадното в случая е, че нападат интелигентни, възпитани и чувствителни хора, които им се обясняват вместо да ги наврат в кучи гъз, както аз бих направила, ако ми се мернат тъдява.

 

Имаше една малоумна идиотка, за която съм писала, без да и цитирам ника, за да не и правя реклама на клетото същество – злобно и нещастно. Та тая същата персона нападна неколкократно есен – извини ме, че те споменавам тук, приятелко, ти също нямаш нужда от реклама, но цялата работа тогава толкова се разсмърдя, че хората така или иначе са разбрали. Същото се случи и продължава да се случва на хора, които харесвам и ги подкрепям, сигурно и на други се случва, но не обикалям твърде много блогове. 

И за какво всички тези хора го търпят това издевателство не мога да разбера. Защо се обясняват на сульо и пульо вместо да му теглят една майна? Аз съм просто отвратена и не защото съм много нежна и ранима душа, а защото смятам че навсякъде трябва да се спазва някакво приличие и да не се излиза от рамките на добрия тон.

Ами тука били пълно с тийнейджъри и те искат да си правят шоуто! Ами добре, правете си го, ама внимавайте, аз също обичам веселбата. Но да се гаврите и да обиждате хора, които с нищо не са го заслужили, май минава границите.

 

Аз също имам вкъщи тийнейджър и той обича да се майтапи, както и аз, и се разбираме чудесно. Е, прехвърчат искри от време на време, но то е заради други неща, а не заради рамките на приличието. Толкова много неща изписах не заради нещастните критикари, а заради хората с които общувам  по блоговете и които харесвам. Затова и аз не искам да преминавам разни граници, за да не ги разочаровам. Иначе най-лесно би ми било да се изразя “уклончиво”, ако го знаете онзи виц. Ако не го знаете, означава  “***** ** *******”!

 

 И тук искам да отбележа, ако решите да ме псувате или нещо да ме нападате, първо си направете справка в следния ми пост Closed.Open!”, за да сте наясно как ще реагирам в такава ситуация. Ако въпреки това не ви се е убило желанието за злобни коментари и съобщения, само ви казвам, че няма да ги трия преди да ги копирам и после ще реша какво да правя с тях – дали да пусна отделен пост “Избрани коментари” и да проводя директно копие до администраторите на блога или пък да основа клуб “Не на гадорията!”, защото за непросветените имам опит в клубната дейност. Така или иначе бъдете сигурни, че маса народ ще ме подкрепят, защото им е писнало от гадории и издевателства.

 

И не на последно място – животът в момента в БГ не е лесен и скоро няма и да бъде, и затова не ми е ясно защо и по блоговете трябва да върлува простотия, злоба и омраза, както и навън. 

Там не ви ли стига?







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - hello
03.06.2007 20:30
Наказателната сила идва за теб
цитирай
2. tera - Come on, baby!
03.06.2007 20:35
I'm waiting for you!
Just watch for me!
цитирай
3. анонимен - ха-ха-ха-хааааааааааа
03.06.2007 20:54
Ох,не съм се смяла от години така...хахахахаха...наистина не съм се смяла така...
цитирай
4. moony - ...
03.06.2007 20:55
Последните дни се чудех дали да не напиша нещо такова, но се отказах, защото си казах, че хората не заслужават моето внимание.
Аз съм в блога повече от година, макар да съм си сменила в момента ника(причините са други).
Напълно съм съгласна с теб и с горенаписаното..
Поздрави :)
цитирай
5. анонимен - ha-ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaaa
03.06.2007 21:52
Секирата ли била при Есен бе???Аз се чудя защо НАКАЗАТЕЛНИЯ ни клас не може да я понася...
хахахахах
Ми какво мога да кажа аз....след като мен ме кълне, а на другите от отбора им казва да мрът в кофите.
Верно е ,че кофите са наш дом,но се намират и по-хубави места за умиране!
хахахаха
Защо трябва да приема нещата толкова навътре не мога да разбера?И ти защо ги прие толкова навътре...все пак Секирата не е част от Дъ Пушинг Форс:)
цитирай
6. tera - Ако обръщението е за мен,
03.06.2007 22:00
че съм ги приела навътре нещата, не знам изобщо за какво говориш, пък и не ме интересува.
Ако си имате някави сметки за уреждане, правете го някъде другаде.
цитирай
7. melsun - Много ми хареса поста ти!Браво!
03.06.2007 22:12
Разсмя ме въпреки,че нещата са сериозни за някои.Коментирах тук-там,за да видя реакцията.И аз си мислех да напиша някакъв такъв пост,но после се отказах.
Поздрави и лека вечер!
цитирай
8. анонимен - еее
03.06.2007 22:16
то всички сте си мислили да напишете такъв пост.
Евала ви праим браточки.
цитирай
9. solei - Здравей, tera!Ти си интелигентна ...
03.06.2007 22:26
Здравей,tera!Ти си интелигентна жена и ми се струва,че не трябва да им обръщаш внимание.За всичко си права,но глупаците не могат да го разберат!
цитирай
10. tera - Това е моят блог
03.06.2007 22:38
и ако желаете да се разправяте просто го правете другаде.
Имате си ваши блогове за целта, лека нощ :)
цитирай
11. анонимен - tera, защо се занимаваш с глупости?!
03.06.2007 23:56
Блогер е нещо съвсем различно от участник в Блог.БГ!
Споко. Това тук е една грозна и гнусна интрига, съпроведена от СРЕЩИ на елементите, наричащи се блогери и нямащи нищо общо с това. Стой надалче и не обръщай внимание на никои за да си по-щастлива :-)

Поздрави
цитирай
12. tessy - ами да
04.06.2007 00:16
аз съм на мнение, както каза злика, че блогер е различно от участник в блог.бг. И от няколко дена си задавам въпроса, защо това не се случва в другите блог пространства?
Поздрави...
цитирай
13. tera - Здравей, zlika,
04.06.2007 00:17
и друг път сме се виждали тук, не винаги си съгласен с мен съм забелязала, но това си е твое право.

От друга страна аз също съм в правото си да обсъждам нещата, които не ми харесват. И не мога да разбера защо, всеки трябва да си трае. И как ще ме направят по-щастлива или по-нещастна при положение, че това не зависи от тях.

Не мисля, че се занимавам с глупости, след като тези неща касаят твърде много хора. Прав си само в смисъл, че тези хора, които ги касаят нещата не взимат отношение по въпроса, както и досега.
И стигам до извода, че май си го заслужават.

Алооо, критикарите, четете внимателно, за да не ви обяснявам какво съм искала да кажа. Всичко е ясно!
цитирай
14. tera - здравей, tessy,
04.06.2007 00:29
май отдавна не сме се виждали, нямам представа от другите блог простанства, но ми се струва че хората, които сме тук би следвало да си го "обзаведем" това пространство, за да е уютно на тези, които са тук и желаят да бъдат.

И не е въпросът да се бяга от едно пространство до друго, хората са си все същите, номерът е в правилата на играта и дали се спазват.
Поздрави :)))
цитирай
15. candysays - Напълно...
04.06.2007 10:20
те подкрепям Tera. И аз исках да пиша за това, но няма да го направя, щото не ми се разправя после с "шайките" в блога... Имам си и друга работа все пак ;-)

Поздрави от мен! Важното е да останем... и да понадвием простотията, а не да бягаме, а тя да си върлува на спокойствие. Поне така ще направя аз :)

(Сега сигурно пет поста най-малко ще ми посветят заради тоя коментар, ама карая... няма и да разбера сигурно ;-)))))))))))))))))
цитирай
16. pinokio - :-(((((((((((((((((((
04.06.2007 13:16
а кой ще упиши страданията на несретниците?
цитирай
17. анонимен - За Candy и Приятеля й
04.06.2007 13:29
инфото в скобите ти вече е изтекло!можеш да се обедиш и сама:)

http://bolka.blog.bg/viewpost.php?id=76412
цитирай
18. tessy - тера,
05.06.2007 02:05
вярно, че отдавна не съм наминавала към теб.
Относно бягането от едно пространство в друго, нямах впредвид това. Исках да кажа, че в другите блог пространства не съм забелязала да се създават такива ситуации. Може би е до характер, манталитет и т. н.
Поздрави...
цитирай
19. esen - tera, приятелко!!!
05.06.2007 14:11
Заради хора като теб стоя и ще остана в блог-пространството!
Има толкова прекрасни неща за споделяне, нали.
Нека отворим очите си за красотата, а усмивката да грее на лицето ни! Другото си е за сметка на този, който го прави и разнася!
Хубав и успешен ден!
Поздрави и усмивки за теб!:)
цитирай
20. анонимен - Отсвирете ги тия смешници! Аз съм ги ...
06.06.2007 07:30
Отсвирете ги тия смешници! Аз съм ги псувал и наричал с какви ли не имена, ама те са нискочели и дебелооки. Какво да им се сърдиш - то все едно да се сърдиш на пора, че смърди.
Много третокласни американски филмчета са гледали, а може да са още и на анимация. Умствения им багаж стига за два коментара:
Идва наказателната сила. и Ха-ха -ха, никога не съм се смяла така.
Когато при раждането са ти направили четиристранна лоботомия, това е резултатът!
Упсс! Сложни думички, Ами ако не разберат?
От тези сестро, ще произлязат новите активисти на ОФ, с цялата гадост на съдържанието на онази организация.
При мен проблемът е решен - не могат да си пишат простотиите. А и досега и един път не успяха да ми отговарят подобаващо. Обикновено започват да тропат с краче и да повтарят едно и също - толкоз им е багажеца. Не можеш само да гледаш Костенурките нинджа и разни други полюции, да не си прочел и една книга в живота си и да имаш нещо в главата.
Най-неприятното е, че тия могат да оставят мазни лекета навсякъде. Вчера осъзнах, че съм се почуствал омърсен. Е, аз си реших проблема.
Моят съвет за незрелите и пъпчиви мастурбаторчета и онанистчета е да не им позволявате да пишат - модерация, непубликуване на техните свинщини и ще видите как след известно врме ще започнат да се самоизяждат.
Но това всеки ще си го реши.
При мен повече нямат място.
Жерая ти лек ден и много, ама много усмивки!!!
цитирай
21. noir - ~ N ~
06.06.2007 12:38
Споко. Светата инквизиция си мисли, че може да мисли. Да не ти пука. :P
цитирай
22. enjoy6 - blagodarja
07.06.2007 22:46
blagodarja za informaciata az ot skoro sam tyk, be6e mi ot polza da razbera kakvo stava tyk
цитирай
23. dqvol4e - Тера
09.06.2007 16:17
Слънце, нема се плашиш! :)
И недей се връзва на някви .... и аз не знам.. има ли подходяща дума! :) Пиши си, пиши коментари, изпълвай свободното си време... (което не е за занимаване с глупости, нали ?! :) ).
Иначе не губи време да обясняваш какво си имала предвид - който е искал, е разбрал! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648767
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031